Przenieś swoje konto z getne.pl do Google Play i odbierz licencję na Polskę i Europę!

W związku z tym, że zależy nam na ujednoliceniu oferty skierowanej do naszych użytkowników, a pobieranie aplikacji na Androida z innych niż Google Play źródeł staje się coraz trudniejsze, podjęliśmy ważną dla nas decyzję. Od dziś, większość ruchu zarówno naszych potencjalnych, jak i aktualnych użytkowników będziemy kierować do tego właśnie marketu.

 

 

Przeniesienie swojego konta do googlowego marketu jest oczywiście dobrowolne, ale żeby Was do tego zachęcić przygotowaliśmy specjalną ofertę promocyjną:) Każda migracja będzie premiowana dodatkowym abonamentem miesięcznym na Polskę oraz możliwością wymiany zgromadzonych punktów partnerskich na licencje nawigacyjne z mapami Polski lub Polski i Europy. Każde 10 punktów można wymienić na miesiąc nawigacji na Polskę lub 15 punktów partnerskich przeznaczyć na miesiąc nawigacji z mapami Polski i Europy.

 

Przeniesienie konta z getne.pl do Google Play daje także możliwość korzystania z automatycznych aktualizacji aplikacji, wyjątkowych promocji, a także poprawia komfort logowania do konta. W Google Play, zamiast ID i hasła użytkownik identyfikowany jest po adresie mailowym używanym w tym markecie.

 

To, co otrzymujecie w standardzie w związku z migracją to przeniesienie wszystkich usług – zarówno aktywnych, jak i oczekujących na aktywację na koncie getne.pl – włącznie z dodatkowo wykupionymi głosami czy abonamentami, których do tej pory nie oferowaliśmy w sprzedaży w Google Play.

 

 

By dokonać przeniesienia usługi konieczne jest m.in. skorzystanie ze strony: www.naviexpert.pl/migracja, podanie swojego nr ID oraz hasła do aplikacji, a także pobranie aplikacji z Google Play i wpisanie do niej dedykowanego kodu migracyjnego, który pojawi się na stronie. Aby zakończyć migrację niezbędne jest także dokonanie symbolicznej opłaty poprzez zakup całego pakietu migracyjnego za kwotę 2,99 zł.

 

Niestety, ale dokonanie jakiejkolwiek płatności jest niezbędne, by w przypadku zmiany telefonu lub utraty usług na obecnym urządzeniu w sposób automatyczny odtworzyć je na koncie. To najmniejsza możliwa kwota transakcji dostępna w Google Play, a zarazem jedyny koszt, jaki trzeba ponieść by skorzystać z wszelkich bonusów, jakie oferujemy podczas migracji.

 

 

Komentarze   

 
0 #21 Marcin 2016-10-17 20:04
czy opracowaliście jakieś narzędzie do przeniesienia wszystkich zapisanych w aktualnej aplikacji:
ulubione miejsca, trasy, itp?
Cytować
 
 
+1 #20 adam 2014-12-09 21:10
dokonałem migracji. oczywiście coś się zwiesiło, najpierw pokazuje że kod jest zły a po zrobieniu wszystkiego od nowa pokazuje że kod został zrealizowany na innym koncie. czy ktoś zwróci mi opłatę za coś czego nie otrzymałem???
Cytować
 
 
0 #19 Lukasz 2014-12-08 22:18
Jakie trudniejsze pobieranie aplikacji to że ktoś jest aż tak głupi i nie potrafi czytać, wyłączyć sobie zabezpieczenia instalowanie z nieznanych źródeł to nasz problem ? Wszyscy muszą ponosić konsekwencje czyjejś głupoty ? Mogę zrozumieć jeszcze to że każdy może sobie wybrać skąd i jak chce pobierać aplikację , ja na pewno nie będę ponosil żadnych kosztów migracji a jak ktoś mnie do tego zmusi , to po prostu podziękuje za waszą nawigację . Doluzcie opcje z Ryśka do nawiexperta zwiekszcie abonament ale zróbcie coś w jednej aplikacji , wideo rejestrator w naviexpert to super sprawa za którą mogę dopłacić za 1 cały abonament
Cytować
 
 
+3 #18 ad 2014-12-08 19:57
Za Waszą zachętą próbowałem "migrować" z konta getne do play sklep. Wszystko szło dobrze do momentu kiedy miałem w aplikacji zakupić usługę "Migracja". Pojawia się komunikat: "Podczas pobierania informacji z serwera wystąpił błąd. [RPC:S-7:AEC-0] " . Nie wierzę, że po zgłoszeniu Wam tego faktu, dostałem informację, że to nie Wasza wina i mam sam walczyć z google. Firma, która tak fantastycznie się rozwija, na pewno nie traktuje tak klienta, który dwa dni wcześniej zakupił abonament i poleca usługę wszystkim w koło. Wierzę, że to pomyłka i tak poważna Firma stanie na wysokości zadania i mi pomoże.
Cytować
 
 
+1 #17 jasiek94 2014-11-29 12:40
Własnie tego poszukiwałem jak to zrobić, wielkie dzięki za odpowiedź.
Cytować
 
 
0 #16 Kuba 2014-11-23 11:42
Mi natomiast aplikacja w telefonie po wprowadzeniu kodu wyrzuca, że jest niepoprawny, bo powinien posiadać 14 cyfr, a mój ma tylko 8. Jakaś podpowiedź o co chodzi?
Cytować
 
 
+3 #15 Zbyszek 2014-11-20 21:20
Witam.
Chyba coś szwankuje szwankuje w tejmigracji. Po wpisaniu ID i hasła, wyskakuje info, że usługa chwilowo niedostępna. Tak jest już od 3 dni. Proszę o wyjaśnienie.
Pozdrawiam Zbyszek
Cytować
 
 
+6 #14 Marek 2014-11-20 11:23
Ogólnie lipa z tymi przenosinami. Cena wzrasta o 100%. Kupowałem PL+EY 2 lata za jakieś 120zł. Nawet chyba była f-da VAT. Teraz mamy 2x drożej i brak odliczenia VAT, czyli nawet więcej, niż 2x drożej. Umieszczając w GPlay Robicie z tego apkę dla Kowalskiego. Tylko który Kowalski wyda 99zł albo 150zł (+transfer) rocznie za nawigację?
Raczej słaby ruch. Ja już nie kupię.
Cytować
 
 
+5 #13 Qidos 2014-11-19 11:22
Mam do wykorzystania jeszcze kilka kodów do navi z getne.pl, każdy na 2 lata (kupiłem w pakiecie biznesowym) W momencie przeniesienia wszystkie staną się nie ważne. Bez sensu te przenosiny.
Cytować
 
 
+2 #12 Andrzej 2014-11-19 10:47
W sklepie Google brak jest informacji o cenach abonamentów. Obecnie na getne.pl w sposób klarowny mam informacje i mogę wybrać to czego potrzebuję. Jak sprawdzić i porównać ceny wszystkich opcji płatności w Google?
Cytować
 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukaj

Obserwuj nas na Facebooku

NaviExpert u Twojego operatora

NaviExpet i Play NaviExpert i T-Mobile

NaviExpert i Plus NaviExpert i Orange

Archiwum

Powered by mod LCA
Obserwuj nas na Facebooku Strona główna NaviExpert NaviExpert Newsletter Forum użytkowników NaviExpert